علیعلی، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

علی کوچولوی ما

۱۸ بهمن ۹۸ به دنیا اومدم و اسمم علیه

10 و نیم ماهگی

1399/10/9 23:52
نویسنده : سعیده
79 بازدید
اشتراک گذاری

علی جانم 

۱ ماه پیش بابا و من کرونا گرفتیم 

من ۵ روز بیمارستان بستری شدم

و از وقتی برگشتم تو شبا خواب نداشتی

۱۲ می خوابیدی و تا ۳ نیم ساعت یه بار پا می شدی بعدش از ۳ تا ۵ یکسره بیدار بودی و گریه می کردی و ....

شاید مال این بود که مدل خوابیدنت توی این مدت به هم خورده بود و توی بغل و روی توپ می خوابیدی و عصبی می شدی 

شایدم به خاطر اضطراب جدایی از من بود

ولی من کم نیاوردم

۲ هفته تحمل کردم 

ولی بعدش ۱ روز گذاشتم ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه کامل توی تختت گریه کردی ولی خودت خوابیدی و بالاخره درست شد

ولی الان ۲ ماهه تقریبا تلفن رو از پریز درآوردیم،آیفون در رو خاموش کردیم و گوشیامون سایلنته

تا تو بتونی بخوابی

علی جانم تو وقتی ۹ ماهه شدی هم دست دستی یاد گرفتی هم خودت یهو ۴ دست و پا رفتی ولی وقتی میخوای ما بغلت کنیم می شینی و گریه می کنی تا ما بیایم پیشت

گاهی هم میای و باهامون رو می گیری و وامیستی تا بغلت کنیم

علی جانم تو الان که ۱۰ ماه و نیمه ای یاد گرفتی بای بای کنی و دیکه خودت با واکرت راه میری 

عاشق سیم و پریزهای برقی و خوردن کف دمپایی

دوست داری مهر ما رو سر نماز بدزدی و بخوری

علی جانم الان ۳ هفته است که غذا و شیر نمی خوری

اگه قاشق ببینی که انقدر سر سری می کنی تا نخوری و آخرش از روی میز پی پرتش می  کنی

حتی نون پنیر صبحانه ات رو هم ۲ تا لقمه می خوری و تمام

ولی دندون نداری هنوز 

وقتی میگم توپ رو بده برام میاری و میدی دستم 

ماشین بازی هم دوست داری 

ولی از همه بیشتر عاشق جعبه های خالی هستی که بزنی روش 

خیلی هم شیطونی و سرعت دویدن ۴ دست و پاتم خیلی زیاده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)